Southern Africa, here I come :-) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Southern Africa, here I come :-) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Southern Africa, here I come :-)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Augustus 2006 | Nederland, Rotterdam

Nog iets minder dan 3 weken en dan vertrek ik voor een 4 weekse rondreis naar Zuidelijk Afrika. Ik hoop jullie tijdens de reis regelmatig updates te kunnen geven via deze site!

• 13 Augustus 2006 - 07:12

Martine:

Wat een geweldig idee deze site, zo kunnen we een beetje meereizen met je :-) Reken maar dat wij heel regelmatig gaan kijken! :-)
    Groetjes, Rob en Martine

• 13 Augustus 2006 - 09:47

Mier:

En ik ga lekker écht met je mee reizen!! (Sorry Martine, ben graag baas boven baas.. hihi)

• 13 Augustus 2006 - 14:41

Marieke D.:

Het staat bij mijn favorieten. Laat dat verslag maar komen. Kom ik toch nog verder dan de achterhoek deze zomer (al was het maar in jouw rugzak).
    Veel plezier!

• 13 Augustus 2006 - 15:26

Liana:

Hoi Marieke, wat een leuke site, ik ga je zeker volgen tijdens deze gave reis! ben nu al jaloers op je!

Groetjes en een hele prettige vakantie!

Leon, Liana, Amber en Jordy

• 24 Augustus 2006 - 16:37

Astrid:

What a great trip you are going on. I will be looking forward to hear all about it. Best of luck and enjoy :-)