Geen gekke dingen meer ;-) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke - WaarBenJij.nu Geen gekke dingen meer ;-) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke - WaarBenJij.nu

Geen gekke dingen meer ;-)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 September 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi allemaal,

Hier weer een berichtje van mij, nu vanuit Zuid Afrika, Kaapstad, onze laatste bestemming.

Gistermiddag zijn we hier aangekomen en hebben de tent en het kamperen gedag gezegd. Gister zijn we bijna 12 uur onderweg geweest om vanuit Namibie hier te komen. Onderweg heeeel veeeel regen gehad en we waren al bang dat de laatste dagen in het water zouden vallen. Maar vandaag is het super mooi weer, en voor morgen wordt nog beter weer voorspeld :-D.

Vanochtend vroeg met de kabelbaan de Tafelberg opgegaan. Gelukkig is het dus goed weer, anders ligt de berg in de wolken en kun je er niet komen. Het uitzicht van bovenaf was heel mooi.

Na de parachute sprong in Namibie, zijn we richting de bekende duinen gegaan. Het was weer veel rijden met de truck, maar zeer de moeite waard. We hebben er een "kleine" duin beklommen. De andere duinen en de Namib woestijn hebben we vanuit een hete luchtballon gezien (Ja pap, weer iets om jaloers op te worden ;-)). Dit hebben we bij zonsopkomst gedaan. Heel erg mooi. Na de ballonvaart hadden we een champagne ontbijt :-D (hier komen ze weer die foto's met alcohol in de hand ;-)). Dat was sinds lange tijd weer ontbijten aan een tafel met tafelkleed en op een stoel met leuning ;-).

Morgen gaan we een wijntour doen en donderdagmiddag de zee op om walvissen te gaan spotten, hopelijk. Duimen dus voor ons :-).

Vrijdag is de laatste dag, en dan zijn we weer met de hele groep samen en gaan we voor het laatst met de truck op pad. We gaan dan naar Kaap de Goede Hoop, naar Boulders Beach (pinguins) en nog wat sight seeing in Kaapstad doen.

Weet niet of ik nog de kans krijg nog een keer mijn weblog bij te werken.

Dus waarschijnlijk tot ziens in NL :-).

Groetjes en liefs, Marieke