Teleurstelling en alcohol - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke - WaarBenJij.nu Teleurstelling en alcohol - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke - WaarBenJij.nu

Teleurstelling en alcohol

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 September 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi allemaal,

dit is waarschijnlijk echt het allerlaatste bericht vanuit Kaapstad op mijn weblog.

Gisteren naar Hermanus geweest en de verhalen van iedereen waren zo goed, dat we eigenlijk teleurgesteld daar weggegaan zijn. De walvissen hadden gisteren geen zin om dicht bij de kant te komen, en dus hebben we er "alleen" een paar in de verte gezien ...

Vandaag op wijntour geweest. Om 10 uur zaten we al aan de champagne, gevolgd door 4 verschillende wijnboerderijen en heeeeel veeeeel verschillende soorten wijn... eindigend met heeerlijke dessertwijnen :-D.

Morgen gaan we hopelijk nog de pinguins zien....

Nu alvast inchecken voor morgenavond en dan zit het er echt bijna op!

Tot snel.

Marieke

  • 28 September 2006 - 15:06

    Stefany:

    Hee... een goede tip:
    drink zo veel mogelijk water vanavond (dit voorkomt kater morgen bij de pinguins ;-))
    Ik kan me voorstellen dat jij zelf nu zo een wijde lach smiley bent hihi ;-)

    Goede reis terug en doe de groeten aan pinguins...;-)

  • 28 September 2006 - 18:18

    Martine:

    ik moest even dubbel kijken :) toen ik de woorden "teleurstelling" en "alcohol" in één zin las, maar nu snap ik het helemaal. Echt zo jammer voor je dat het er bijna op zit, wel fijn voor ons want dan kunnen we eindelijk je foto's zien :D Alvast een goede vlucht en GENIET van de laatste uren in SA
    Groetjes,
    Martine

  • 28 September 2006 - 18:52

    Pap En Mam:

    hier nog even eenberichtje van ons. geniet de laastedag .een goede vlucht en tot zaterdagochtend.
    groetjes en liefs

  • 29 September 2006 - 15:25

    Chantal:

    Hoi, waarschijnlijk lees je dit nu pas in NL. Ik had een tijdje niet meer op de site gekeken, omdat ik goed op de hoogte werd gehouden via SMS. Zo weet ik ook dat je ondertussen toch nog wel walvissen van dichtbij hebt gezien. Wel gaaf! Erg jammer van Hermanus, want wij hebben daar echt 2 keer 2 uur walvissen op 10-20m afstand zitten bekijken vanaf de rotsen, dus ik had echt goede hoop voor je toen ik hoorde dat walvissentocht niet doorging, maar wel naar Hermanus.

    Goed waarschijnlijk ben je nu al onderweg naar huis... Helaas jammer, want volgens mij ben je wel weer een paar ervaringen rijker. Maar ondanks alles, denk ik toch ook weer lekker om thuis te zijn.

    Zoals al veel vaker gezegd, ben onwijs benieuwd naar je fotos, dus tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Zuidelijk Afrika 2006

Recente Reisverslagen:

30 September 2006

Foto's

30 September 2006

Update laatste dag Zuid Afrika

28 September 2006

Teleurstelling en alcohol

27 September 2006

Plannen gewijzigd!

26 September 2006

Geen gekke dingen meer ;-)
Marieke

Actief sinds 12 Aug. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 18760

Voorgaande reizen:

11 September 2009 - 29 September 2009

Oeganda - Berg gorilla's en chimpansees

01 September 2006 - 30 September 2006

Zuidelijk Afrika 2006

Landen bezocht: