Update laatste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Update laatste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Update laatste dag Zuid Afrika

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 September 2006 | Nederland, Rotterdam

Hoi allemaal,

Hier nog een berichtje met een laatste update over mijn Afrika reis.

Gisterochtend eerst de truck ingepakt met al onze tassen, souvenirs en handbagage en toen op stap gegaan voor de laatste dag Kaapstad/Zuid Afrika.

We gingen eerst (via een toeristische Kaapstad route) richting Boulders Beach om de pinguins te zien, en onderweg zagen we walvissen zwemmen, dichtbij de kust. Dit was mooi meegenomen :-). De pinguins op Boulders Beach waren ook erg leuk, grappige beesten blijven dat en moet altijd aan animal crackers denken als ik ze zie lopen...

Na de dieren zijn we in Simonsberg een hapje gaan eten en daarna zijn we richting Cape Point en Cape of Good Hope gereden. Dit waren heel indrukwekkende plekken qua landschap om te zien. Heel mooi!

Aan het einde van de dag weer richting Kaapstad city om met zijn allen voor het laatst samen te eten. We hebben bij Mama Africa gegeten (waar we toevallig de avond ervoor ook al geweest waren) en heb een stoofpotje van Kudu en struisvogel gegeten.. mmmm :-).

Toen als een speer richting luchthaven.... De vlucht ging eerder dan gepland weg en kwam vanochtend ook eerder dan gepland op Schiphol binnen, dus dat was mooi meegenomen!

Nu weer thuis waar het echte leven weer begint; wasmachine staat al weer volop te draaien, boodschappen bij AH zijn al weer gedaan, maar ga zo ook nog de foto's uitzoeken en er een aantal op het weblog zetten.

Groetjes,
Marieke