Bijna..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Bijna..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Bijna.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Augustus 2006 | Nederland, Rotterdam

Nog maar 3 dagen werken en 4 nachtjes slapen en dan is het zo ver: RONDREIS door ZUIDELIJK AFRIKA :D

• 29 Augustus 2006 - 10:20

Stefany:

Nou meiden...
    Innentingen gehaald...? ;)
    Het is ook makkelijker dan vroeger.Een grote geheugen kaart voor de fototoestel erbij (geen fotorolletjes meer ;)
    Uitkijken voor slangen, spinnen... en al die rare dingetjes :D ...en reizen maar.
    Marieke, ik hoop dat ik de reis kan volgen, dan voel ik met een beetje erbij, he:P
    doegiiiiii ;) STef

• 30 Augustus 2006 - 05:36

Martine:

nog maar een daagje werken en nog maar 2 nachtjes slapen. Het komt nu wel heel erg dichtbij. Spannend.. leuk.. gezellig :-) ik kan haast niet wachten totdat jullie er zijn en hier de eerste verhalen komen :-)

• 30 Augustus 2006 - 20:16

Mier:

We hebben vakantie! Nu alleen nog maar 2 nachtjes slapen... YESS!!

• 04 September 2006 - 13:20

Oma:

dus je bent al een paar dagen onderweg we reizen met je mee . geniet maar veel van alles wat je te zien krijgt tot later oma