Wow, wat een dag - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Marieke - WaarBenJij.nu Wow, wat een dag - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Marieke - WaarBenJij.nu

Wow, wat een dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

08 September 2006 | Zimbabwe, Harare

Na de teleurstelling van gister dat de tandemsprong niet door kon gaan vanwege het ontbreken van een werkend vliegtuig, was de helikopter vlucht over de Vic Falls vanochtend een heel goed alternatief (en de tandemsprong bewaar ik nu tot Namibie ;-) ).

De Vic Falls dus vanochtend eerst vanuit de lucht gezien en dat was al super, vanmiddag lopend naar het park bij de Falls gegaan waar we de watervallen van heel dichtbij hebben gezien, WOW :-D, met regenboog en al!

De helikoptervlucht zelf was ook geweldig; veel beter dan zo'n klein vliegtuigje wat altijd erg bumpy is! Dit was SUPER. Vanuit de lucht ook een grote kudde olifanten gezien.

Jammer genoeg is het uploaden van foto's nog niet gelukt (tja, ik denk dat we al blij mogen zijn dat we hier internetaansluitingen hebben) dus moeten jullie nog eventjes wachten. Ben blij dat ik de imagetank bij me heb want heb al heeeel veeeel foto's gemaakt :-D.

Een aantal van jullie heb ik al gesmst over onze ontmoeting van neushoorns 2 dagen geleden, dit was echt super. We zijn een park in geweest met een ranger en zijn de neushoorns tot op slechts enkele meters afstand genaderd (te voet) (dit waren in het wilde levende neushoorns!).

Morgenochtend gaan we naar Kasane, waar het Chobe national park is en waar heel veel olifanten zijn.

Gracias Igor, para tu mesaje (my Spanish did not improve during the last weeks you can see that ;-)). Just a bit in English now, the trip so far has been great; we have seen many animals, 6 leopards already, lions, elephants, giraffes, zebras, rhinos (we went to see them by foot and came very very close!). Today we have visted the Victoria Waterfalls, first by heli this morning and this afternoon by foot. Tomorrow we go to the next place, which will be the next country Botswana.

Tot snel! Speak soon!

• 09 September 2006 - 12:52

Pap En Mam:

wij begrijpen dat je heel veel beleefd en ziet. Geniet er goed van! als je thuiskomt heb je heel veel te vertellen .Wij zijn erg benieuuwd naar je foto's.Wij het reisverslag bij en reizen met jou mee door Afrika.Lieverd geniet er goed van. Groetjes en liefs

• 13 September 2006 - 06:06

Martine:

Gaaf de Victoria watervallen met een heli ! Ben nu ook al benieuwd naar de foto's van alle olifanten dat zijn zulke grappige reuzen :) Vooral blijven genieten daar !