Bericht uit Namibie - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marieke - WaarBenJij.nu Bericht uit Namibie - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marieke - WaarBenJij.nu

Bericht uit Namibie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 September 2006 | Namibië, Windhoek

Hoi Allemaal,

techniek van tegenwoordig gaat ook in Afrika wel eens mis ;-). Net een heel lang bericht getypt, ik druk op "bericht plaatsen" en weg is het :-(.

En nu zit de tijd er ook bijna op....

Dus een hele korte en snelle samenvatting. Na Vic Falls zijn we naar Botswana gegaan waar we in Chobe National park zijn geweest en een bootcruise gemaakt hebben op de Chobe Rivier. Weer heel veel dieren gezien... en de big 5 compleet gemaakt!

Ook zijn we in Botswana in de Okavango delta geweest waar we in een uitgeholde boomstam door de delta hebben gevaren.

Gister zijn we in Namibie aangekomen en nu zijn we in Windhoek onderweg naar Waterbergplateau waar we waarschijnlijk pas aan einde van de dag aankomen.

En dan morgen richting Etosha waar we ook weer veel diren hopen te gaan zien!

Groetjes en liefs vanuit Namibie :-D.

PS mijn Nederlands wordt er ook niet beter op met al dat Afrikaans gepraat ;-).

• 14 September 2006 - 11:58

Oma:

Alle dagen gekeken naar een verslag van jou en ja hoor vandaag lukte het weer Ik maak er kopie-tjes van ,dan kan opa het ook lezen want die krijg je niet achter de computer
    Fijn dat je zoveel te zien krijgt ,de natuur zal er wel erg mooi wezen . Hopende dat we dat straks op de foto,s te zien krijgen Groetjes van opa en oma.

• 14 September 2006 - 16:29

Stef:

Hi meiden.
    Leuk zo dit te lezen. Eerlijk gezegd, haal ik de schade pas nu in. :$ Maar beter nu dan te laat.
    Wou ik begin echt jalourse worden. Maar een punt is nog leuk: wij hebben hier weer zomerse temperaturen terug ;-) :-)
    De foto's zijn geweldig om te bekijken, maar jullie ervaring ermee, zo dicht bij (en toch niet in een ZOO...wou ;)
    Maar, zo te zien, hebben jullie ook al halve Afrika achter de rug ;-)
    Ik zal zeggen: geniet verder, stap op geen slang ;-) of spin en let vooral op wat je geserveerd krijgt... ;-) dat is zeker ook een kleurig plaatje hihihihi
    veel plezier daar nog ;-)

• 14 September 2006 - 18:08

Chantal En Martine:

klinkt allemaal weer super, wij zijn heel erg jaloers. Liverpool schijnt leuk te zijn maar wij hebben het nog niet gevonden ;-)
    Geniet !!!!!!

• 15 September 2006 - 11:46

Hans:

Klinkt allemaal erg goed! krijg gelijk ook zin in vakantie. Hoe is de Zuidafrikaanse wijn? Krijg je er een kater formaatje leeuw van? Enne pas maar op met je zuidafrikaanse accent straks ga je ook nog op alf lijken :S

groetjes Hans