Foto's op kodakgallery - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Marieke - WaarBenJij.nu Foto's op kodakgallery - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Marieke - WaarBenJij.nu

Foto's op kodakgallery

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 September 2006 | Namibië, Swakopmund

Het is me gelukt om 2 foto's van vanochtend op kodakgallery.com te zetten, maar weet niet zo goed wat de juiste link is. Denk dat ik de meesten wel de uitnodiging via kodak verstuurd heb....

• 20 September 2006 - 14:41

Sandra:

Het kon volgens mij al niet op, maar na deze ervaring is de vakantie helemaal kicken!!! Ik had al flink de balen van het feit dat ik er dit keer niet bij ben en dat is nu alleen maar erger geworden! Super cool hoor Mariek, dat je dit hebt durfen doen. Nog onwijs veel plezier en tot mails!

• 20 September 2006 - 15:40

Ging iets mis... kan ook niet tijdens het werk :-)

• 23 September 2006 - 10:25

Chantal:

Haha - kan me precies voorstellen met wat voor kick je daar hebt rondgelopen nadat je het toch hebt kunnen springen. Had dat vorig jaar na het bungeejumpen ook. Die adrenaline blijft nog wel even!
    Echt super dat je het hebt gedaan en dan in die omgeving, dat is wel even wat anders dan Texel.
    Ik ben wel een klein beetje jaloers hoor! Dus ik wil heel graag alle andere fotos zien. Deze fotos zijn in ieder geval al heel gaaf! Denk dat we een Baileys avond moeten plannen om alle fotos te bekijken!!! :-P
    Veel plezier nog in Kaapstad!

Groeten,
    Chantal

• 24 September 2006 - 11:50

Petra:

Hee Marieke! Wat een mooie reis weer en wat heb je al veel dieren gezien zeg, bizar. Goede reis nog en nog heel veel plezier! Liefs Peet

• 24 September 2006 - 17:12

Chantal:

Bij nader inzien misschien beter een Amarula avond! Als die fles het niet tot Nederland redt, heb ik hier thuis nog wel wat liggen! :-D

• 24 September 2006 - 17:50

• 24 September 2006 - 17:52

Chantal:

Ik neem Sandra dr tik over! Haha, denk dat het wel duidelijk is nu dat we Amarula avond moeten houden! :-P